Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden). De klantenservice krijgt vele vragen waarvan de meest gestelde vragen hieronder staan. Bekijk of je vraag hier tussen staat voor een snel antwoord op jouw vraag. 

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling zien via de volgende link: >>> https://www.globaldeals.nl/pages/tracking-genie

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. 

Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer wordt mijn product geleverd?

Zodra wij jouw bestelling verzonden hebben is de levertijd 7-14 dagen overal binnen Nederland en België. (Exclusief vertragingen) Met vertraging is de levertijd 14 - 25 dagen!

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.(Je hoeft geen verzendkosten te betalen)

Via welk postbedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt door DHL, PostNL of UPS bezorgd.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. 

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.(Lees het retour beleid)

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Track en Trace

Wanneer wordt mijn product verzonden?

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace-code.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina https://www.globaldeals.nl/pages/tracking-genie kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

 Als jouw vraag er niet tussen in staat, dan kun je ons bereiken via: info@globaldeals.nl

 

Met vriendelijke groet,

Team Globaldeals.nl